מדיניות משלוחים
מדיניות משלוחים
-
זמני אספקה המשלוח יגיע לנקודת האיסוף הקרובה לביתך בטווח שבין 5-15 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג) (יש מקרים שבהן קיים עומס במשלוחים ולכן המשלוח מגיע בתוך 30 ימי עסקים מיום ההזמנה)
- מועדי אספקה, הובלה ומשלוח החברה תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידך באתר לנקודת האיסוף בהתאם לכתובת בישראל שהקלדת בעת ביצוע הרכישה. החברה תפעל כדי לספק את המוצרים או השירותים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף הפעולה של המוצרים או השירותים. החברה מתחייבת לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט להלן.
- החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי–אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה לרבות שביתות, השבתות וכיוצ“ב. מועד אספקת המוצרים/שירותים המפורט בדף הפעולה הוא בימי עבודה הנספרים מיום ההזמנה שהוא יום קבלת האישור לעסקה מחברת האשראי של הלקוח (ימי א‘ עד ה‘, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
- החברה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצורכי המזמין, וזאת בכפוף למדיניות חברות ההובלה.
- יודגש כי, בכל מקרה של בקשה לביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר, כפוף ביטול העסקה לכך שמבצע הפעולה יחזיר את הפריט/פריטים שנרכשו באריזתם המקורית, כשהיא שלמה ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא באמצעות שליח על חשבון הלקוח למרכז ההזמנות של החברה.
- במקרים בהם המידע לא זמין ניתן לפנות לחברה דרך וואצאפ, או אי מייל שירות לקוחות שיצוין באתר נציגי שרות לקוחות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם בכל פניה או שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה או לגבי מוצר המוצג באתר ובכל נושא אחר על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה מהירה וקלילה